Tuesday, April 7, 2015

Tempahan Hadiah/cendermata Hari Guru

**n3 ni melekat  sehingga 15/5/2015*untuk baca n3 lain sila ke bawah ye...


Salam Sayang Semua
lama tak bersua disini...
hari guru dah dekatkan 
jadi nak buat iklan2 kat sini ....
macam biasa...

TEMPAHAN PHOTO MAGNET SEMPENA HARI GURU KINI DIBUKA
JADI SAPA2 YANG BERMINAT NAK TEMPAH
BOLEH TERUS HUBUNGI JUE DI 
019-2880276
(WHATSSUP/SMS/CALL)

HARGA????

size 10x7cmRM 10 utk 2 keping
lebih 20 keping = RM 4 Sekeping
lebih 50 keping = RM3.50 sekeping

Size 5x7cm
RM 10 utk 4 kepinglebih 
20 keping = RM 2:30 Sekeping
                lebih 50 keping = RM2 sekeping

postage : RM 7 (semenanjung)
                         RM 9 (sabah/serawak)


contoh tempahan tahun2 lepas 





nak design sendiri boleh....
nak kami designkan pun boleh
nak letak gambar sendiri ...
nak letak gambar cikgu pun boleh

just bagi tahu kami...
kami sudi membantu anda

019-288 0276 -jue
019-361 8652 -fauzie



Monday, October 27, 2014

Photo Magnet- Tempahan Untuk Majlis Perkahwinan

Salam Sayang Semua...
Ni nak kongsi beberapa tempahan sempena majlis perkahwinan..
Sapa berminat boleh hubungi kami terus ye

 Rumah Pengantin Lelaki 
250 pcs 
size 5 x7 cm

Rumah Pengantin perempuan
250 pcs 
size 5 x7 cm

size 5x7 cm
300 pcs

tema hello kitty
5x7 cm
500 pcs

ini pulak sama dengan kad kawin dia orang
jadi cendermata dengan kad kawin sama 
5x7 cm 
500 pcs



ok berminat nak tempah boleh PM saya 
wassup/sms/call
019-2880276 (JUE)
loveannajueanna@gmail.com


Friday, February 14, 2014

Photo Magnet Hanya RM 10

Salam dan selamat pagi teman2 semua...

hanya dengan RM 10 

anda dapat menambahkan koleksi photo magnet anda...

dengan gambar anda sendiri....

seronok tak....


ok anda hanya perlu memilih ketogori seperti di bawah ini sahaja...


10 x7 cm =2 keping RM 10

tempahan melebihi 14 keping akan diberi harga harga
 
diskaun 



5 x7 cm =4 keping RM 10

tempahan melebihi 20 keping akan diberi harga harga 

diskaun 



MACAM MANA BERMINAT TAK...

APA LAGI2 JANGAN SEGAN HUBUNGI KAMI

MELALUI EMAIL ATAU WASSUP/SMS/CALL

loveannajueanna@gmail.com
atau
019-2880276

Wednesday, February 5, 2014

Photo Fridge Magnet untuk Majlis perkahwinan

alhamdulilah...
rezeki allah ada di mana2...
kami menerima tempahan untuk
majlis kenduri kawin 

tempahan dari zuhaini..
untuk majlis perkahwinan pada 01/02/2014
size 5X 7 cm'-sebanyak 250 keping




ok berminat nak tempah boleh PM saya 
wassup/sms/call
019-2880276
loveannajueanna@gmail.com


Monday, January 20, 2014

Hadiah Hari Guru

salam sayang semua...
lama tak update sini...
kita selalu peningkan bila nak masuk hari guru...
anak2 tetiba balik bagi tahu nak kasi hadiah untuk cikgu...
biasalah ibu2 nie nak cari yang terbaik untuk anak2...
apa kata korang tempah magnet...
gerenti cikkgu tak buang...
canti je terhias di peti ais ...
cikgu2 pun ingat anak kita...
jom kita tengok beberapa koleksi 
MAGNET SEMPENA HARI GURU
oklah nak tunjuk koleksi tempahan untuk hari guru...











inilah antara koleksi yang kami ada...
biasalahnya kami buat untuk hari guru punye...
dalam size 10x7 cm
berminat boleh hubungi kami...
untuk buat tempahan....

sekarang dah tak peningkan....
hehehehhehehe

wassup/sms/call
019-2880276 -jue

Thursday, July 11, 2013

Photo MAgnet Sempena Raya

Sesekali Ubah Plan...
nak kasi lain dari yang lain untuk hari raya nie...
boleh je...
PM terus kami di 
loveannajueanna@gmail.com 
nak senang terus wassup/sms 
kami di
019-2880276 /019-3618652

contoh terkini...




design boleh buat sendiri atau kami yang buat...


size 10 x 7 cm

DUA KEPING - RM 7 sekeping
 4 & KEATAS = RM 5 SEKEPING 
12 & KEATAS = RM 4.50 SEKEPING






macam mana berminat ke...
apa lagi PM le kami ...

Thursday, July 4, 2013

kOLEKSI TEMPAHAN FRIDGE MAGNET

DAH LAMA TAK UP DATE...
NI ANTARA TEMPAHAN YANG KAMI TERIMA...

 TEMPAHAN HARI GURU\
SIZE 10x7 CM

  TEMPAHAN HARI GURU\
SIZE 10x7 CM

 UNTUK SIMPANAN PERIBADI
SIZE 10X 7CM

 MAJLIS HARI JADI
SIZE 5X7 CM

 CENDERMATA UNTUK KAWAN2..
SIZE 5 X7 CM
LAGI TEMPAHAN HARI GURU DAN SIMPANAN SENDIRI
10X7 CM




BERMINAT BOLEH TERUS 
WASSUP/SMS/CALL
019-2880276 (JUE)
019-3618652 (FAUZIE)